Selasa, 24 September 2013

Jem 'Gila'

 Diambil dari Google ...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Minggu lepas adalah minggu kursus sambil bekerja bagi saya. Kebetulan pula tempat kursus tu diadakan di sekitar Lembah Kelang ( Mid Valley ), jadi saya tidak perlu mencari tempat penginapan dan tidak perlu tergesa-gesa untuk keluar rumah terlalu awal. Seronok dan teruja jika perkara kursus tersebut tentang apa yang kita minati.

Dalam perjalan ke sana, perkara diluar jangka telah berlaku. Rupanya ada accident yang berlaku. Bayangkan jika pada perkiraan biasa, masa perjalanan yang perlu diambil sekitar 30 minit tetapi telah menjadi 2 jam. Yea, 2 jam sambil memandu kereta gear manual !. Dalam hati ini terdetik, macam mana la mereka yang pengguna setia Lebuhraya ini lalui rutin harian mereka.

Alhamdulilah..sejak pengambilan ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee badan saya rasa lebih Cergas dan Kuat!! So, walaupun lenguh kaki tekan klac tapi fokus pada kelas tetap TERBAIK!!

Jam 7 petang, selamat tiba di My Home Sweet Home. Malam tu saya dan suami masak dan makan di rumah sahaja. Sebelum pengambilan ESP (Energizing Soy Protein) Shaklee, bila sampai jer di rumah, letih dan lesunya tak tau nak cakap. Kini saya lebih cergas. Alhamdulillah ...






0 ulasan:

Catat Ulasan